Uncategorized

10 Απλές αλλά ευεργετικές συνήθειες, που θα αλλάξουν τη ζωή σας προς το καλύτερο. Θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα!

Για να πετύχουμε στη ζωή θετικές αλλαγές, μερικές φορές αρκεί μόνο να επανεξετάσουμε τον τρόπο ζωής μας. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, εκτελούμε πολ...


Για προσφορές μπες στο e-prosfores.net


Για να πετύχουμε στη ζωή θετικές αλλαγές, μερικές φορές αρκεί μόνο να επανεξετάσουμε τον τρόπο ζωής μας. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, εκτελούμε πολλές από τις ενέργειες μηχανικά, οπότε γιατί να μην τους μετατρέψουμε σε καλές συνήθειες;

Συγκεντρώσαμε για εσάς 10 απλές υγιεινές συνήθειες, που θα αλλάξουν τη ζωή σας προς το καλύτερο.

loading...

1. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα ποτήρι νερό με λεμόνι

1

Θέστε ως καθημερινό κανόνα να πίνετε ένα ποτήρι ζεστό νερό με χυμό λεμονιού και μια πρέζα πιπέρι καγιέν. Αυτό το τελετουργικό θα θέσει σε λειτουργία το μεταβολισμό, πριν ξεκινήσετε το πρωινό σας. Ο χυμός λεμονιού περιέχει βιταμίνη C, θα αυξήσει τη μικροβιοκτόνο ανοσία σας και το πιπέρι καγιέν θα επιταχύνει τη λειτουργία του μεταβολισμού. Επιπλέον, χάρη σε αυτή την απλή ενέργεια μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, θα βελτιωθεί η κατάσταση του δέρματος. Μια απλή ενέργεια με τεράστια οφέλη.

2. Περάστε το πρόσωπο με παγάκια από αφέψημα χαμομηλιού

2

Μια άλλη καλή πρωινή συνήθεια είναι να περάσετε το πρόσωπο σας με παγάκι από αφέψημα χαμομηλιού. Αυτό θα βοηθήσει να ξεχάσετε τις ρυτίδες του προσώπου και να διεγείρετε το μεταβολισμό του δέρματος. Αμέσως μετά τη διαδικασία, αντί για πρωινό πρήξιμο, θα εμφανιστεί φρέσκο ​​ρουζ στο πρόσωπό σας, και το δέρμα γίνεται βελούδινο.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

3. Πάρτε μαζί σας ελαφριά σνακ

3

Τα βλαβερά σνακ είναι ο εχθρός ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Προκειμένου να μειώσετε τον πειρασμό να φάτε ένα βλαβερό σνακ μεταξύ των γευμάτων, πάρτε μαζί σας μερικά υγιεινά σνακ. Ένα υγιεινό σνακ μπορεί να είναι ένα φρούτο, ψωμί ολικής άλεσης, γιαούρτι. Η συνήθεια του τσιμπολογήματος σνακ που δεν αποτελείται γρήγορους υδατάνθρακες, μέσα σε ένα μήνα μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το βάρος σας.

4. Χρησιμοποιήστε οδοντικό νήμα

4

Η υγεία των δοντιών συνδέεται στενά με την υγεία του οργανισμού και οι επιστήμονες έχουν αποδείξει ακόμα τη συσχέτιση προβλημάτων των δοντιών με καρδιαγγειακά νοσήματα. Έτσι να είστε βέβαιοι να περιλαμβάνετε τη χρήση οδοντικού νήματος στη στοματική σας φροντίδα. Σας επιτρέπει να καθαρίσετε το χώρο ανάμεσα στα δόντια από μεγαλύτερα υπολείμματα φαγητού και να αφαιρέστε την πλάκα σε δυσπρόσιτα σημεία.

5. Φάτε ένα μήλο μετά από ένα γεύμα

5

Το βούρτσισμα των δοντιών σας είναι επιθυμητό μετά από κάθε γεύμα, αλλά, φυσικά, δεν είναι πάντα δυνατό να γίνει. Υπάρχει μια πολύ εύκολη και νόστιμη λύση. Μετά από ένα γεύμα, φάτε ένα μήλο. Έτσι θα καθαρίσετε το στόμα σας από τα υπολείμματα του φαγητού, βελτιώνετε την κυκλοφορία του αίματος στα ούλα και εξομαλύνετε την οξύτητα του στόματος. Αγαπήστε τα φρέσκα λαχανικά και φρούτα, και δεν θα νοσήσετε ποτέ από περιοδοντική νόσο.

6. Κάντε σκωτσέζικο ντους καθημερινά

6

Μόλις λίγα λεπτά αυτής της ωφέλιμης διαδικασίας καθημερινά, θα προσφέρει τεράστια οφέλη για την υγεία. Εξαιτίας της αντίθεσης θερμοκρασίας νερού, θα ενισχυθεί το νευρικό σύστημα και τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον, το σκωτσέζικο ντους είναι απαραίτητο για τη θεραπεία και την πρόληψη των κιρσών.

7. Βάλτε ένα μπουκάλι νερό στο χώρο εργασίας σας

7

Οι περισσότεροι ούτε καν παρατηρούν ότι πάσχουν από αφυδάτωση. Αν έχετε αποφασίσει ότι είναι απαραίτητο να υιοθετήσετε έναν πιο υγιή τρόπο ζωής, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να πίνετε άφθονο νερό. Το τσάι, ο καφές και τα αναψυκτικά δεν μετράνε. Πάρτε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και τοποθετήστε το στον χώρο εργασίας σας. Έτσι, θα πίνετε περισσότερο νερό, χωρίς να καταβάλλετε ιδιαίτερη προσπάθεια. Για μεγαλύτερη επίδραση, βάλτε για τον εαυτό σας υπενθυμίσεις στο κινητό, πίνοντας τουλάχιστον μια-δυο γουλιές ανά ώρα.

8. Φάτε ξηρούς καρπούς

8

Καθημερινά, φάτε τουλάχιστον 50 γραμμάρια ξηρούς καρπούς. Οποιουσδήποτε που σας αρέσουν. Χάρη στα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ενισχύουν το καρδιαγγειακό σύστημα, τα μαλλιά και τα νύχια. Οι περισσότεροι ξηροί καρποί περιέχουν σελήνιο, αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Ε, φυτικές στερόλες (ουσίες που μειώνουν το επίπεδο της βλαβερής χοληστερόλης), κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Με λίγα λόγια, πρόκειται για μια πηγή βιταμινών και ανόργανων συστατικών.

9. Αποκτήστε τη συνήθεια να κοιμάστε με κάλτσες

9

Το καλοκαίρι μπορεί να είναι βαμβακερές και το χειμώνα μάλλινες κάλτσες. Πριν πάτε για ύπνο, ενυδατώστε το δέρμα των ποδιών με λάδι καρύδας με λίγες σταγόνες μέντας. Κάντε μασάζ και αφήστε το λάδι να απορροφηθεί για λίγο και στη συνέχεια φορέστε κάλτσες και πάτε για ύπνο. Αυτή η διαδικασία θα σας χαροποιήσει αμέσως: το πρωί τα πόδια σας θα είναι μαλακά και απαλά, και ένα μήνα αργότερα δεν σκέφτεστε καν το τραχύ δέρμα στα πέλματα.

10. Διαβάστε κάθε μέρα

10

Το διάβασμα βιβλίων θα πρέπει να μετατραπεί σε μία άνευ όρων συνήθεια. Κατά την ανάγνωση, θα αναπτύξετε τη μνήμη σας, τη λογική σκέψη, τη φαντασία. Είναι αποδεδειγμένο ότι η τακτική ανάγνωση μπορεί να επιβραδύνει (ή ακόμη και να εμποδίσει) της νόσο του Alzheimer και την άνοια. Για να συνηθίσετε γρήγορα την ανάγνωση βιβλίων, απλώστε βιβλία παντού στο μπάνιο, στην κουζίνα, κάτω από το κρεβάτι. Βάλτε ένα βιβλίο στην τσάντα. Έτσι, μπορείτε να διαβάσετε ενώ μετακινείστε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή όταν περιμένετε τους φίλους σας σε μια καφετέρια. Αν έχετε μόλις ξεκινήσει τη συνήθεια της ανάγνωσης, διαβάστε για 15-20 λεπτά, και στη συνέχεια, αυξήστε τη διάρκεια.

Credit: Adme




Για προσφορές μπες στο e-prosfores.net