Uncategorized

18 φαγητά που το σώμα σας θα σας ευγνωμονεί όταν τα τρώτε

Φτιάξαμε μια λίστα με τις υπερτροφές που θα σας κάνουν κάθε άνθρωπο να λάμπει και να αισθάνεται υγιής. Kάθε γυναίκα έχει τους δικούς της τρόπους...


Για προσφορές μπες στο e-prosfores.net

Φτιάξαμε μια λίστα με τις υπερτροφές που θα σας κάνουν κάθε άνθρωπο να λάμπει και να αισθάνεται υγιής.

loading...

Kάθε γυναίκα έχει τους δικούς της τρόπους για να κάνει το δέρμα της να λάμπει και να ακτινοβολεί. Αλλά, υπάρχουν μερικοί γενικοί τρόποι που μπορούν να βοηθήσουν στην ακτινοβολία του δέρματος και να επιβραδύνουν την διαδικασία της γήρανσης. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά όπως η βιταμίνη C, η βιταμίνη Α και η βιταμίνη Ε επιταχύνουν τα φυσικά συστήματα αποκατάστασης του δέρματος και το προστατεύουν από την ηλικιακή ακτινοβολία. Το Άλφα Λιποϊκό Οξύ εξασθενίζει ή προλαμβάνει την χρώση του δέρματος.  Το συνένζυμο Q10 μπορεί να διαδραματίσει κάποιον ρόλο στην εμφάνιση καινούργιου δέρματος. Αυξήστε την πρόσληψη τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο για να προάγετε την επούλωση τραυμάτων.

Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή, ορισμένα τρόφιμα μπορούν να μας προστατεύσουν από τον καρκίνο και να εμποδίσουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων του μαστού. Συγκεκριμένα, το μπρόκολο περιέχει ινδόλη-3-καρβινόλη, ένα αντιοξειδωτικό με τεράστια οφέλη για την υγεία.

Το ασβέστιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για τη δομή και την ανάπτυξη των δοντιών και των οστών. Είναι αδιαχώριστη από τη βιταμίνη D, η οποία προάγει την απορρόφηση του ασβεστίου και την ανοργανοποίηση των οστών. Επίσης, η βιταμίνη D ενισχύει τη διάθεση και βελτιώνει τις γνωστικές επιδόσεις.

Μια μελέτη από την Κλινική του Κλίβελαντ έδειξε, ότι το αναπαραγωγικό σύστημα έχει ζωτικό ρόλο στην επιβίωση του είδους. Για τις γυναίκες, η καλή γονιμότητα και η ορμονική ισορροπία καθορίζονται από την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη Ε, ιώδιο, χολίνη και βιταμίνη С.

Η πρωτεΐνη είναι εξαιρετικά σημαντική για τα νεαρά κορίτσια για να εξασφαλίσει τη βέλτιστη υγεία και τη σύνθεση του σώματος. Για τους ενήλικες, η πρόσληψη πρωτεϊνών είναι καλή για την απώλεια βάρους και την ενίσχυση του μεταβολισμού. Οι ειδικοί προτείνουν την κατανάλωση έως και 1 γραμμαρίου πρωτεΐνης για κάθε κιλό σωματικού βάρους.

Οι γυναίκες θα πρέπει να διατηρούν τη λήψη φολικού οξέος (βιταμίνη B9) στα 0,4 mg την ημέρα. Το φολικό οξύ βοηθά το σώμα να παράγει και να διατηρεί νέα κύτταρα, να διατηρεί μια ισορροπημένη συναισθηματική κατάσταση και να ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Συνήθως βρίσκεται σε αυτά τα τρόφιμα.

Για προσφορές μπες στο e-prosfores.net




Πηγή